lixom halvt borta, lite död?

hällojj  nu tänkte jag skriva lite för ....  att  jag tänker det ':>
min hjärna e död ja e så fett trött lixom ..... :/  igår var i alla fall  en toppen dag.....  fjäll vandring med maxat :D  klara å elin.s   vi hade de kung !! :D
å jaao...  de vart gå, fika, skoter, pulka (y) och vofflor :D  så fett underbart roligast :D
haha... jaaoo åsså  vare ju exakt 2  veckor tills jag fyller å i går :D  å en vecka sen ja beställde kläder men har dom kommit? -ikke :o
skam på h&m :o  ;O
hahaaa på onsdag e de frilufsdag... alla e lite kocko å åker till lofsdalen :o  men jag o aima ska tll vemdalen :D  å sen vet ja bara några till i 7:An som ska dit ( peter,simon, håkan ... jonas kanske antar jag ?)  ööhhh... jaao  men de ska bli najs ... har skickat in ansökan till lajvet nu :> vargatimman elr nå sånt ska dit med aima å så ere embla hjulström å nån mera antar jag.. :D
juss .... sitter å äter russin (y)  måste suta att sitta så mycket vid  datan :o  ;D
åkså  såg ja på teknade peter pan ... 2:an med hon..... jane :D  vill till landet i ingenstans... + att jag e kär i peter pan :D
å alla ska se filmen "finding neverland" :D  bäst...
känns som om jag suttit å skrivit i femti nitton timmar nu såå...  jao  de vart ju långt *host host*
LeV gOTt <3333333333333


lev med mig i en sista sekund. för mig enom våran sista dans, typ jag skall  dig aldrig mer störa. du skall  få vandra i fred på jorden. ensam

Kommentarer

Lämna ett avtryck♥:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat ♥:

Trackback
RSS 2.0